10 Kasım 2015 Salı

Biraz Cesur Ol Artık!

  Özellikle bekledim. Sıcağı sıcağına o an ki ruh halimle kaleme almak istemedim bazı şeyleri! Sakinleşmek, daha aklı selim bir ruh haline bürünmek istedim…
  Galatasaray gibi koskoca bir markanın ligin bu sezonki en zayıf halkalarından Rizespor’a karşı 90+2’yekadar önde olduğu bir karşılaşmayı mağlup tamamlaması hiçbir şekilde kabul edilemez! Rizespor takımı en son ne zaman bir maçta 4 gol atmış cidden çok merak ediyorum! Galatasaray’ı yenmek, hem de 4 tane atarak yenmek bu kadar kolay olmamalı!
  Hamza Hamzaoğlu artık Akhisarspor’u değil Galatasaray’ı yönettiğinin farkına varmalıdır! Varamaycaksa da acilen o görevi kendinden daha cesur, daha yürekli insanlara devretmelidir! Bu takım oynadığı her rakibe haddinden çok fazla saygı gösteriyor! Ben bu durumu kendi adıma kabullenemiyorum!
  Dünyanın neresinde olursa olsun, karşılaşmayı tek farkla önde götüren takımlar, duraklama dakikalarında süreyi eritmeye oynarlar. Topu korner bayrağının oralara taşımaya ve mümkün olduğunca o bölgede tutmaya çalışırlar. Ya da kendi yarı alanında kısa paslar yaparlar. Bizim yaptığımız gibi bam güm ileri vurmazlar topu!
  3’ü yiyoruz, santradan sonra atak yapıyoruz, her şeye rağmen yeniden öne geçmeye yetecek pozisyonu da yakalıyoruz, fakat gelin görün ki Sneijder efendi 3 metre yanındaki Podolski’ye bomboş topu veremiyor! Sonra o top dönüyor, Sabri’nin ıskası ve devamında ağlarımıza giden Rizespor’un 4.golü… Yazık, cidden çok yazık…
  Bu Sabri daha kaç yıl bu takımın banko sağ beki olacak? Sabri kimden torpillidir? Ben bu sorunun cevabını öğrenmek istiyorum. Onca adam alınıyor, onca transfer yapılıyor ama nasıl oluyorsa bir şekilde o forma yine Sabri’ye veriliyor! Denayer mevkiisi sağ bek olmamasına rağmen çok mu kötü oynuyordu orada da, sakatlığı geçmesine rağmen kulübeye mahkum edildi? Ya da stoper diye alınan aynı Denayer, Hakan Balta sakatlandığında neden düşünülmüyor da, sezonun belki de en formsuzu Semih’e daha çok güveniliyor?
  Hamza Hamzaoğlu bu işten anlamıyor. Zorlamanın, kanırtmanın manası yok. Hala Umut Bulut’tan, Sabri’den hatta ve hatta Olcan’dan bir şeyler bekleyen bir teknik direktör hakkında çok fazla konuşmaya gerek olduğunu düşünmüyorum!
  Son şampiyonun henüz sezonun başlarında bu kadar çok puan kaybı yaşaması, üstelik de ligin zayıf ekiplerine puanları saçması benim nezdimde kabul göremez bir durum!
  Galatasaray’ın şu an ki en büyük problemi Hamzaoğlu’nun oyuncularına aşılayamadığı özgüven! Takımına ve oyuncularına güvenmediği için hemen her rakibe karşı müdafa yaptıran, attığı 1 golün üzerine yatmaya çalışan bir teknik direktörle 1 arpa boyu bile yol kat edemezsiniz!
  Ne onbir yapmayı, ne oyun okumayı, ne de doğru düzgün taktik vermeyi bilmeyen Hamza Hamzaoğlu’yla geçen sezonu şansın da yardımıyla şampiyon tamamlayan takımımızın bu sezon aynı başarıları tekrarlaması mevcut koşullar altında pek mümkün gözükmüyor. Umarım Ocak Ayı’nda eli ayağı düzgün 2-3 takviye yapılır da mevcut kadroya, o zaman yetersiz teknik direktöre rağmen yeterli oyuncular sayesinde bir şeyler değişmeye başlar belki…

                                                                                                 Kerem ZÜLFİKAR